Outsight wordt overgenomen door Billups

FacebookTwitterLinkedIn

Billups kondigt de overname aan van Outsight, het onafhankelijke Brusselse OOH-mediabureau dat 14 werknemers telt. Billups is een van oorsprong Amerikaanse onderneming die intussen aanwezig is in 16 landen in Noord-Amerika, Europa en Zuidoost-Azië. De overname van Outsight is de derde van het bedrijf in korte tijd, na de overname van het Maleisische TAC Media in september en het Canadese OOH Labs in oktober.

Outsight treedt toe tot het netwerk van Billups en geniet dan ook mee van hun structuur, klantenportfolio en technologische expertise. Onze landgenoten zullen nauw samenwerken met het Europese hoofdkantoor van Billups dat gevestigd is in Amsterdam.

Jos Van Campenhout, Managing Partner van Outsight: “Technologische innovatie is de sleutel tot gepersonaliseerde, meeslepende en geïntegreerde merkervaringen. Billups loopt voorop in deze digitale transformatie en verbetert de effectiviteit van OOH-campagnes.”

David Krupp, CEO van Billups: “De komst van Outsight is een belangrijke stap in ons doel om het OOH-landschap in de EMEA-regio te herdefiniëren. We hadden nood aan een partner die de lokale markt begrijpt.”