Omnicom neemt meerderheidsaandeel in Semetis

FacebookTwitterLinkedIn

Omnicom Media Group heeft een meerderheidsaandeel genomen in het agentschap Semetis.

 

Semetis, het “digital advertising & business intelligence agency”, werd in 2009 opgericht door Nicolas Debray en Gabriel Goldberg. Het is gespecialiseerd in de optimalisering van digitale reclamecampagnes (search, branding, real time bidding, programmatic buying, mobile, social media,…) en won onlangs nog een AMMA Award in de categorie Search Marketing. Semetis is volledig geaccrediteerd door Google, Bing, Facebook en Doubleclick.

 

Gabriel Goldberg, Business Director van Semetis: “Deze stap laat ons toe om onze leiderschapspositie in digitale marketing te bevestigen. Bovendien biedt het ons de mogelijkheid om onze expertise in online en offline reclame verder uit te bouwen en onze diensten uit te breiden”.

 

Colin Gottlieb, CEO van Omnicom Media Group EMEA: “Door de toevoeging van Semetis zal Omnicom in België een krachtig competitief voordeel hebben in een wereld waarin klanten een steeds groter niveau van effectiviteit en efficiëntie eisen”.