Nieuws

roularta_media_group

Roularta Custom Media lanceert Aspiravi Nieuws

Begin maart lanceerde groene-stroomproducent Aspiravi een nieuwsbrief van 4 pagina`s op A3-formaat over de activiteiten van het bedrijf. ‘Aspiravi Nieuws` wordt drie keer per jaar verstuurd naar de contactpersonen – BtB en BtC – van Aspiravi. Conc...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nationale Nina-dag op 28 mei!

Nina roept 28 mei 2011 uit tot ‘3de Nationale Nina-dag`. Die zaterdag krijgen Nina lezeressen dankzij hun Nina-Coverpas exclusieve voordelen bij een groot aantal winkels. De Persgroep Advertising zoekt meerdere partners die ertoe kunnen bijdragen om...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Point de Vue naar Media Selling Place

Vanaf 1 maart verzorgt Media Selling Place, in opdracht van Roularta Media, de commercialisering van de titel Point De Vue, naast Royals die al in regie was bij Media Selling Place. De titels worden zowel in package als individueel op de markt gebrac...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen bij Roularta Media

Volgende wijzigingen in de kalender van de magazines.Le Vif Extra: Het thema van nr. 10 wordt 'Athènes' i.p.v. 'Les Grands Procès'. Gentleman: Het nr. 28 van 26-4-11 verschuift naar 10-5-11 én zit op 12-5-11 in combi met Trends N/F. Volg MediaSpec...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Libelle Happy van start op 26 mei!

Na een succesvolle lancering van Libelle Lekker en Libelle Mama verschijnt Libelle Happy op 26 mei. Het wordt een glossy blad met een luxe uitstraling, voor vrouwen die van het leven genieten en die quality time voor zichzelf en de mensen rondom hen ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
metro nl

Metro Deluxe City komt eraan!

Op 25 maart ligt Metro Deluxe City in de displays, een high-tech stadsmagazine met aandacht voor de nieuwste technologieën en stadstrends. Metro Deluxe wordt gedrukt op glossy papier. De tarieven zijn identiek aan die van de gewone Metro....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Komen Eten wordt interactief

VT4 lanceert op maandag 7 maart een gloednieuwe applicatie voor alle kijkers met een iPad. Dankzij Tweede Scherm worden VT4-programma's interactief, om te beginnen met Komen Eten. Met de iPad op de schoot kunnen alle kijkers Komen Eten van op de alle...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Jongeren nemen De Streekkrant over

Zoals we vorige week schreven (blog 24/02) wordt De Streekkrant op 4 mei gekaapt door jongeren. Die dag zullen de studenten van het laatste jaar middelbaar van 48 scholen, in 48 steden en gemeenten, de redactie van De Streekkrant en De Weekkrant in h...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Beweb neemt Beslist.be in regie

Beweb en Beslist.be slaan de handen in elkaar voor de commercialisatie van de advertentieruimte op Beslist.be. Op Beslist.be kunnen consumenten het productaanbod van winkels snel en gemakkelijk met elkaar vergelijken. Op prijs, maar ook op kenmerken ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 481 482 483 484 485 504 505