New talents bij Mindshare

FacebookTwitterLinkedIn

Doorheen de geschiedenis zijn het steeds Original Thinkers geweest die de wereld hebben veranderd. “En de wereld van de media wordt, sinds 1997, mee vormgegeven door Mindshare”, zo luidt het bij de regie. “Via haar waarden – snelheid, teamwork en provocatie – probeert Mindshare steeds om de regels te breken en het onmogelijke heruit te vinden. Met nieuwe ambities en de komst van nieuwe klanten zag Mindshare, onder leiding van Gino Baeck, onlangs haar team zienderogen groeien.”

Opvallend: twee voormalige Mindshare-medewerkers zijn back in business. Amélie Vanderlinden, die enkele maanden bij Mediabrands werkte, komt terug als media campaign & process manager en brengt Judith Crispin (Ex-Social Lab, Dentsu Aegis, Media Space, Mediabrands) met haar mee. Zij zal de rol van head of paid social aannemen. Na een omweg via OMD is ook Nathalie Schockaert terug als client manager. Ook overgekomen van OMD is Tina Tribout, zij wordt client manager.

Daarnaast vervoegt Candice Vanhacht (voormalig digital business consultant en trainer bij Cleverwood, ACT* en Altavia) Mindshare als head of content. Onder haar hoede werken twee talentvolle juniors, Sam Thielemans en Florian Bayard, als community manager. Deze afdeling draagt de ambitie in zich om voortaan meer in-house content aan te bieden aan de verschillende afdelingen van het agentschap.

Mindshare is ook opgetogen om drie talenten afkomstig van Havas te mogen verwelkomen. Magali Declercq (audiovisual expert) en Corentin Franzin (business planning manager) versterken het Unilever-team. Wouter Proot wordt client manager voor 20th Century Fox, dat zich zeer recent bij de klantenportefeuille van het bureau vervoegde.

Tot slot versterkt Roel Palmaerts, gewezen research consultant voor het studiebureau iVOX het researchteam als business planning executive, met het oog op het leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van de researchafdeling van Mindshare.