De opstart van het openbaar vervoer is een complex gegeven en moet in de grootste sereniteit gebeuren om de veiligheid van reizigers en dus ook de Metro-lezers te garanderen.
Mass Transit Media besliste – in samenspraak met distributiepartners NMBS en MIVB – om de gratis krant Metro vanaf dinsdag 2 juni terug te verspreiden en dit omwille van het faciliteren van social distancing. Bij de opstart verschijnt Metro op dinsdag en vrijdag en ligt de focus op content-rubrieken zoals Actua, carrièregids START, Helden van bij ons, Feel Good, Puzzels en Weekend.
Monique Raaffels, Algemeen Directeur van Mass Transit Media: “We zitten allemaal vol verwachting en met veel goesting in de startblokken om onze klassieke papieren krant terug aan te bieden. Metro informeert en entertaint al 20 jaar en zal er sterker en enthousiaster dan ooit staan op 2 juni. Van zodra het mogelijk is, wordt het dagelijkse ritme hernomen. Uiteraard blijft Metro op 2 juni en de daaropvolgende weken ook digitaal te lezen via metrotime.be.”
Om adverteerders toe te laten te blijven communiceren in deze uitdagende tijden introduceert Metro Media tot eind augustus speciale advertentieformules.