Loop’d lanceert het 3D-hologram

FacebookTwitterLinkedIn

Loop’d is gekend voor reclamespiegels in openbare toiletten. Op 1 maart vierde het bedrijf nog zijn 3-jarig bestaan, maar twee weken later was er plots stilte in het groeiproces. Alle locaties, meer dan 50 in Vlaanderen, werden gesloten door de corona-maatregelen. In tijden van crisis, moet je creatief zijn. Het bedrijf staat voor slimme en technologische manieren om te adverteren en te communiceren. Daarom wordt het 3D-hologram gelanceerd.

Net zoals de slimme spiegels, kan je met het hologram snel, makkelijk en op een vernieuwende manier jouw doelpubliek verrassen. Dit is makkelijk inzetbaar in de winkel, etalage, inkom of receptie. Het vormt een slimme en unieke eyecatcher voor jouw bedrijf. Eens de beurzen en events opnieuw opstarten, kan het hologram ook gebruikt worden als showstopper.

Olcay Belgium, “het gezelligste fietsconcept uit de Kempen”, is de eerste klant die het hologram geleverd kreeg.

Olivier van Gool, CEO Olcay Belgium: “We zijn niet de typische fietswinkel op de hoek. Als fietsconcept werken we anders dan de markt en dat werkt voor ons en de klanten. De reclamespiegels in de buurt gebruiken we reeds enkele jaren en toen Loop’d met het idee van het hologram kwam, moest ik niet lang nadenken. Een persoonlijke animatie gecombineerd met de vaste animaties, zorgen voor een echte eyecatcher in onze winkel.”

Momenteel zet Loop’d twee formaten in: 42 cm met voetsteun en cover, 70 cm vrij te monteren.