Marketer of the Year 2018: de 10 finalisten zijn bekend

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
MOTY2018

De Belgian Assocation of Marketing (BAM) en de magazines Trends en Trends-Tendances stellen de 10 finalisten voor die kans maken op de titel Marketer of the Year, een initiatief dat elk jaar de beste en meest innovatieve marketers bekroont.

De finalisten zijn verkozen via een onafhankelijke jury, bestaande uit de BAM-leden en de redacties van Trends en Trends-Tendances.

De 5 Nederlandstalige finalisten zijn:

  • Jeroen Bal (Lidl – Board Member Purchasing & Marketing)
  • Mieke Debeerst (Belfius – Director Brand & Marketing Communications)
  • Ab Polspoel (Deli – Marketing Director)
  • Stijn Vander Plaetse (Telenet – Vice President Product & Marketing)
  • Sabine Vanderveken (Lunch Garden – Marketing Director)

De 5 Franstalige finalisten zijn:

  • Alexandre Heslon (Dandoy – Marketing, Sales & Development Director)
  • Thierry Jupsin (Bridgestone – Brands Marketing Director Europe)
  • Aude Mayence (Delhaize – Brand Director)
  • Anne-Clotilde Picot (Ikea – Marketing & Customer Experience Manager)
  • Zehra Sayin (Special Olympics Belgium – CEO)

Bezoek www.marketeroftheyear.be om alle details over de uitreiking op 14 november te kennen.