Lijncom helemaal in het nieuw: logo, positionering, locatie en baseline ‘Opmerkelijk onderweg’

FacebookTwitterLinkedIn

Lijncom lanceert haar volledig vernieuwde brand identity. Deze nieuwe positionering komt tot leven in een nieuwe look, een nieuw logo en een nieuwe locatie. De baseline ‘Opmerkelijk onderweg’ onderstreept de nieuwe positionering: het betekent gezien worden, voor grote en kleine merken, op de juiste plaats, voor het juiste budget en door zoveel mogelijk mensen.

Lijncom wil beweging brengen in merken door onderweg en dicht bij de mensen aanwezig te zijn en zorgt daardoor voor een opvallende merkbeleving. Uniek aan adverteren bij Lijncom is dat de bussen, trams en schuilhuisjes een niet te missen element vormen in het straatbeeld in Vlaanderen, waardoor het een medium is dat zich niet opdringt maar toch niet te ‘skippen’ valt.

Met de nieuwe brand identity wil Lijncom zijn activiteit opentrekken naar nieuwe mogelijkheden en samenwerkingen. Op die manier wil de regie eigen producten en diensten vernieuwen of uitbreiden door in te spelen op de noden van de evoluerende steden, de stijgende vraag naar duurzame mobiliteit en de digitalisering.

Managing Director Christine Van den Berghe: “Onze verhuis naar het gloednieuwe pand in Melle is een eerste realisatie en past helemaal in deze gloednieuwe positionering. Dankzij de combinatie van oud en nieuw straalt het gebouw een strakke en warme sfeer uit. Samen met ArtNivo uit Gent kozen we voor een open, lichtrijk en modern interieur welk voldoet aan nieuwe manieren van werken, ook flexwerken”.


“Adverteren bij Lijncom draagt bij aan een duurzame mobiliteit in Vlaanderen”

Lijncom commercialiseert de reclame op en in de bijna 4.000 trams en bussen van De Lijn, de Antwerpse premetro en de schuilhuisjes. Alle info in MediaSpecs.be.

“Lijncom draagt zijn steentje bij aan het comfort en de communicatie naar de reizigers doordat 95% van de winst rechtstreeks terugvloeit naar De Lijn. Op die manier werden investeringen zoals de realtimeborden aan de haltes mogelijk gemaakt. Zo is adverteren bij Lijncom telkens een bijdrage aan een betere en duurzame mobiliteit in Vlaanderen.”