Marc Dupain wordt Director Business Development van RCA Group

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 1 december wordt voormalig VTM-nieuwsanker Marc Dupain de nieuwe Director Business Development bij RCA Group. Het communicatiebedrijf in Hasselt wil met Dupain de klantenkring verder uitbreiden en inzetten op de huidige groei.

 

Marc Dupain is jurist van opleiding en begon zijn loopbaan als advocaat aan de balie van Tongeren. Hij was ook twee jaar ombudsman en woordvoerder bij Test-Aankoop. Veruit de meeste mensen zullen hem echter kennen als journalist en nieuwsanker bij VTM en als gezicht van de actie Levenslijn. Ook na zijn tv-carrière bleef hij bij Medialaan actief als hoofd Public Affairs. De afgelopen twee jaar was Marc Dupain als zelfstandig consultant en mediatrainer aan de slag.

 

Naast Marc Dupain zijn zopas nog twee communicatieadviseurs de rangen van RCA Group komen versterken. Sarah Op de Beeck (27) maakt de overstap van Connect naar RCA Public, als expert in overheidscommunicatie. De 28-jarige Tine Wouters komt van bij Square Melon (sinds 2014 Bananas) en heeft expertise in merkactivatie en branding.