Ligatus onthult haar nieuwe visuele identiteit

FacebookTwitterLinkedIn

Ligatus is onderdeel van Europa`s grootste tijdschriftenuitgever Gruner + Jahr in Hamburg en richt zich op de performance marketing business binnen de digitale advertentieafdeling. Het is actief in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië en Turkije.

 

Het zelfontwikkelde optimalisatiealgoritme van Ligatus stelt adverteerders en mediabureaus in staat om online campagnes op de meest relevante websites en best-scorende posities te plaatsen. Advertenties komen zo direct terecht bij de juiste doelgroep.

 

Ben Doumen, Country Manager: “Ter gelegenheid van zijn tiende verjaardag steekt Ligatus zich in een nieuw jasje, die tevens de veranderingen binnen het bedrijf symboliseert. Het nieuwe logo, het innovatieve kleurenschema en de herlancering van de website geven Ligatus een eigentijdse uitstraling en onderstrepen dat Ligatus in de afgelopen jaren een internationale top-of-mind positie en marktleiderschap heeft weten te bereiken op het gebied van native en performance advertising. Bovendien laat Ligatus met de vereenvoudiging van het aanbod naar de twee voornaamste oplossingen – Content Promotie en Direct Response – zien hoe servicegericht het is en hoe goed het weet in te spelen op de behoeften van de markt”.