Ben Doumen verlaat Outbrain (voorheen Ligatus) en kijkt uit naar een nieuw professioneel avontuur

FacebookTwitterLinkedIn

Bijna 10 jaar nadat hij Ligatus lanceerde in de Belgische markt in januari 2011 neemt Ben Doumen eind oktober afscheid van het bedrijf dat intussen Outbrain Belgium is, na de overname in april 2019, en waar hij de functie vervulde van Managing Director. “Ik kijk uit naar een nieuw professioneel avontuur vanaf 2021, in een hopelijk genormaliseerde wereld.”

Het afgelopen decennium was de meest bewogen en verrijkende periode van mijn professionele leven. Het gaf enorm veel voldoening om een nieuw project in de Belgische digitale advertentiemarkt te lanceren en dit jaar na jaar exponentieel te zien groeien“, zegt Ben Doumen.

Ik ben dan ook erg dankbaar voor het vertrouwen dat uitgevers, agentschappen en klanten vanaf het begin in ons gesteld hebben, zodat we native performance advertising op de kaart hebben kunnen zetten in onze markt en door hun partnerships en investeringen van de Belgische vestiging een succes en top performer binnen de zeer competitieve internationale structuren van respectievelijk Ligatus / G+J en Outbrain hebben kunnen maken.