Kristof Persoons wordt Head of Clients bij AdSomeNoise

FacebookTwitterLinkedIn

Het bureau AdSomeNoise, gespecialiseerd in data driven communicatie, heeft Kristof Persoons aangesteld als Head of Clients.

Na een lange carrière bij BBDO, waar hij doorgroeide tot Chief Commercial Officer, en een passage als Managing Partner bij Shortcut Advertising, zal hij nu zijn schouders zetten onder het account departement van AdSomeNoise. Hij volgt Sam Buyst op die aan de slag gaat als Business Director.

Kristof Persoons, Head of Clients: “Bij BBDO heb ik vele jaren voor enkele van de mooiste merken in België mee campagnes mogen bouwen die de focus legden op creativiteit en effectiviteit. Bij Shortcut ontdekte ik dan weer de ondernemer in me. Bij AdSomeNoise wil ik het beste van beide werelden combineren en onze klanten helpen met creatieve, performante en toekomstgerichte manieren van reclame straffere resultaten te boeken. Bovendien ontdekte ik bij AdSomeNoise een sterk en hecht team dat me nog meer zin doen krijgen heeft om hier mijn schouders mee onder te zetten.”

Steven Verbruggen, Managing Director AdSomeNoise: “Ik ken Kristof van mijn tijd bij BBDO en heb hem altijd onthouden als een energiebom die the-extra-marathon voor zijn klanten gaat.
Met zijn expertise kunnen we onze huidige en toekomstige klanten nog beter servicen.”

Verder verwelkomde AdSomeNoise Tom Bauwens in het productie departement en Liana Gulcher in het Connect (media) departement.

AdSomeNoise wil het agency van de toekomst bouwen door actief in te zetten op integratie en samenwerking. Zo proberen ze creatieve- en media-logica te combineren om de relevantie van
reclame te verhogen. Het bureau is actief in gans Europa vanuit Leuven en Kortrijk en telt momenteel 30 medewerkers.