Infino kiest voor LEWIS als PR- en communicatiepartner

FacebookTwitterLinkedIn

Als één van de vijf Belgische uitbetalers van het startbedrag en het Groeipakket, kiest Infino voor een specifieke positionering. Het voormalige kinderbijslagfonds van Acerta en Securex legt haar eigen accenten en staat dichtbij ouders en hun kinderen met gepersonaliseerd advies. Om die positionering naar de buitenwereld kenbaar te maken, kiest Infino voor de professionele ondersteuning van het geïntegreerde communicatiebureau LEWIS.

In 2019 veranderde de kinderbijslag in het Groeipakket. Kraamgeld werd omgedoopt tot startbedrag. Infino is één van de vijf uitbetalers van het Groeipakket op de markt en richt zich op een warme manier tot ouders en hun kinderen. Het wil samen met hen aan een betere toekomst werken en optreden als een vertrouwde adviseur op sleutelmomenten van kind en ouders, mét respect voor mens, maatschappij en planeet.

LEWIS gaat de communicatielijnen van de uitbetaler van het Groeipakket en toeslagen mee uitzetten, voor zowel Vlaanderen, Wallonië als Brussel. Infino wil veel meer betekenen voor ouders en hun kinderen dan louter een financiële partner. Het wil haar kennis en expertise ook uitspelen in de vorm van gepersonaliseerd advies. Zo verzorgt Infino op haar website alvast interessante content die voor heel wat ouders een meerwaarde betekent tijdens de zwangerschap of bij het opvoeden en die ook praktische tips voor babyshowers of geboortelijsten bevat.

Frederik Van Wynsberghe, Director Sales, Marketing & Support bij Infino: “We waren op zoek naar een gespecialiseerde partner voor onze externe communicatie en PR. In dat opzicht hadden we met LEWIS snel een complete match. De creativiteit en expertise die in de kennismakingsgesprekken naar boven kwamen, wisten ons te enthousiasmeren. We gaan daardoor ook met het volste vertrouwen de samenwerking aan met het team van LEWIS Antwerpen. Samen willen we de gezinnen nog beter informeren over het Groeipakket en alles wat daarbij komt kijken.”

De communicatie versterken en de veelzijdigheid van Infino meer aan de oppervlakte laten komen, dat is waar LEWIS werk van maakt. Het team van LEWIS Antwerpen nam intussen al de eerste opdrachten voor Infino op en trapte zo het ambitieuze project al af.

Sara Thys, Head of LEWIS Antwerp: “LEWIS en Infino passen perfect bij mekaar. Hun motto is ‘Samen groeien’ en net als Infino zitten wij ook in de lift. We gaan ons beste beentje voorzetten om Infino verder stappen te laten zetten door hun toegevoegde waarde voor ouders en kinderen nog meer in de verf te zetten.”