Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

OMD Flash Reclame-investeringen 2015-11

In de Flash Reclame-investeringen vindt u een overzicht van de maandelijkse MDB-cijfers.   Dankzij onze Flash krijgt u iedere maand inzicht in de investeringen per maand, economische groep en mediumtype en kunt u zo de Belgische reclamemarkt v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Carat’s Top 10 Trends for 2016

Carat Global has been producing trend reports for over 5 years, looking at new technologies that will become more important and relevant to clients. The trends for 2016 are all growing in importance, and will all have implications for clients. ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Reclame-investeringen 2015-10

In de Flash Reclame-investeringen vindt u een overzicht van de maandelijkse MDB-cijfers.   Dankzij onze Flash krijgt u iedere maand inzicht in de investeringen per maand, economische groep en mediumtype en kunt u zo de Belgische reclamemarkt v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Audimetrie 2015-11

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen.   Dankzij onze Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noo...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Marketing 2016: trends and evolutions

Het onderzoek, dat Graydon uitvoerde in samenwerking met STIMA en Antwerp Management School, polste bij marketeers naar de trends en evoluties binnen marketing. Meer dan 700 marketeers namen deel aan de enquête, wat een representatief aantal was om ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De impact van reclame op de Belgische economie

Jaarlijkse reclame-uitgaven van 2,21 miljard euro steunen de reclamesector en creatieve sectoren en de bijbehorende werkgelegenheid. Maar het effect van reclame op de economie gaat veel verder. Wij schatten dat reclame minstens 13 miljard euro aan he...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Media Agencies – Intelligence in 2020

Mediabureaus zullen geen mediabureaus meer zijn Op de vraag hoe mediabureaus er in 2020 zullen uitzien, krijgen we haast unisono de vraag terug of mediabureaus nog wel mediabureaus zullen zijn. Het stijgende belang van technologie, data, personali...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Advertisers – Merken bouwen in 2020

Het vertrouwen in data-based engagement marketing Aan de fundamenten van marketing wordt volgens Saskia Schatteman (Microsoft) en Yves de Voeght (Coca-Cola) niet getornd, maar de combinatie van nieuwe kanalen en technologieën om de consument te b...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Radio – Evolution, no revolution

Radio en internet: complementariteit troef Waar het businessmodel van heel wat media overhoop werd gegooid door internet, is dat bij radio niet het geval. Daarom zal het landschap er in 2020 niet fundamenteel anders uitzien, zo verwacht althans Th...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Agencies – Storytelling staat centraal

Het einde van het USP als ijkpunt In het grensgebied tussen Paid, Owned en Earned Media dienen zich tegen 2020 nieuwe interessante bureaumodellen aan. Koen Denolf (The Fat Lady) en Olivier Trop (The Oval Office) leggen uit waarom de kennisbehoefte...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 63 64 65 66 67 99 100