Media Agencies – Intelligence in 2020

FacebookTwitterLinkedIn

Mediabureaus zullen geen mediabureaus meer zijn

Op de vraag hoe mediabureaus er in 2020 zullen uitzien, krijgen we haast unisono de vraag terug of mediabureaus nog wel mediabureaus zullen zijn. Het stijgende belang van technologie, data, personalisering en creatie doet een bedrijfsmodel ontstaan dat eerder op kennis dan op aankoopvolume steunt.

Lees hier het artikel over hoe vijf leidinggevenden van diverse mediabureaus ‘het mediabureau van de toekomst’ zien.

 

Wat is Media 2020?

Midden in de digitale omwenteling hebben we met het dossier ‘Media 2020’ een blik op de toekomst gericht. 30 industry leaders geven hun visie over de reclame- en media-industrie in 2020. Soms verrassend, soms confronterend, soms tegenstrijdig. Maar stuk voor stuk ‘food for thought’.

Het dossier is ontstaan in samenwerking met Roularta Media en is verschenen in Trends (N/F) op 3 december 2015.