
Na het opstarten van inspiratiesessies en een plaats in de Top 100 van Belgische digitale agentschappen, zet Efluenz zijn aanbod voort met de lancering van een nieuwe whitepaper rond influencer marketing en B2B-marketing.
Invloed, jarenlang het domein van B2C, wordt nu een strategische hefboom voor bedrijven die op zoek zijn naar groei. In de nieuwe whitepaper met als titel “Wat als invloed het volgende geheime wapen van B2B is?” analyseert Efluenz de belangrijkste trends van het moment en deelt concrete cases, veelgemaakte fouten en best practices om invloed doeltreffend te integreren in een B2B-strategie.
“Wij zijn ervan overtuigd dat invloed niet beperkt is tot Instagram of TikTok, en dat het ook een krachtig middel kan zijn om gekwalificeerde leads te genereren, een expertimago op te bouwen en de digitale transformatie van bedrijven te versnellen“, aldus het team van Efluenz.
Deze whitepaper richt zich tot marketing-, sales- en communicatiediensten, maar ook tot bedrijfsleiders die hun aanpak willen openbreken en nieuwe groeipistes willen verkennen.
Download de whitepaper gratis via de website van Efluenz.