IAB MIXX Awards 2015: indienen campagnes voor 23 september

FacebookTwitterLinkedIn

De IAB MIXX Awards bekronen de beste digitale creaties in 14 verschillende categorieën. Vier aparte jury`s krijgen de taak om de winnaars te bepalen in die 14 categorieën.

 

De vier jury`s (Digital Campaigns, Creative Development, Social en Digital Design) beoordelen de campagnes om er de beste Belgische digitale pareltjes uit te halen. De juryvoorzitters – respectievelijk Seb De Roover (Head of Digital Publicis Brussels), Frédéric Martins (Head of Channel Evolution ING Belgium), Mathias Beke (Managing Director Arena Media) en Caspar van Rhijn (Directeur Digitale Nieuwsmedia Mediahuis) – zullen tevens de Special Jury Awards toekennen, waaronder de Innovation Award en de Most Promising Agency Of The Year.

 

Ook het publiek zal zijn zeg hebben bij de verkiezing van het Agency of the Year en bij de Advertiser of the Year.

 

Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards twee persoonlijkheden naar voren schuiven: de digital planners zullen de Digital Sales Guy/Girl of the Year verkiezen en de digital sales guys/girls verkiezen de Digital Planner of the Year.

 

De IAB MIXX Awards website is nu open. Bezorg uw beste campagnes vóór 23 september.

 

Voor de prijsuitreiking en het diner op 15 oktober in Tour & Taxis te Brussel – meteen volgend op de Digital First beurs die daar ook plaatsheeft – worden zo`n 500 media- en marketingspecialisten verwacht.