De Press Drukkerij integreert Go For It Magazine in Close Magazine

FacebookTwitterLinkedIn

De Press Drukkerij heeft Go For It Magazine overgenomen van Inspirio. De nieuwe uitgever heeft besloten dit blad te integreren in hun reeds bestaande Close Magazine.

 

Go For It Magazine was een periodiek huis-aan-huis magazine in de Antwerpse Kempen en werd door bpost verdeeld op 76.000 exemplaren in Geel, Meerhout, Laakdal, Olen, Westerlo, Mol, Balen, Retie, Dessel en Kasterlee.

 

De Press Drukkerij heeft nu beslist om hun bestaande Close Magazine – met een verspreiding in Laakdal, Tessenderlo, Ham, Beringen, Deurne, Schaffen, Lummen, Heusden-Zolder, Meerhout, Balen, Leopoldsburg, Diest, Houthalen en Zonhoven – om te dopen tot Close Magazine – Regio 1. De oplage blijft 99.500 exemplaren.

 

Het vroegere Go For It Magazine verandert dan van naam naar Close Magazine – Regio 2. De verspreiding van deze editie verandert lichtjes ten opzichte van Go For It Magazine en zal gebeuren in Geel, Mol, Dessel, Retie, Olen, Westerlo, Kasterlee en Lichtaart. De totale oplage bedraagt 57.300 exemplaren.