Het BOIC en DPG Media worden partners

FacebookTwitterLinkedIn

DPG Media wordt de exclusieve partner van het BOIC voor de categorie Nederlandstalige print. De samenwerking start met de Winterspelen in Peking en loopt alvast tot na de Spelen van Parijs in 2024.

Over twee weken klinkt het startschot van de samenwerking tussen het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) en DPG Media. Vanaf dan brengt Het Laatste Nieuws vanop de eerste rij verslag uit over de Belgische Olympische atleten, op papier en online.

Kris Vervaet, CEO DPG Media België: “De recente Olympische Spelen in Tokio brachten heel België in vervoering. Sport is een belangrijk verbindingsmiddel in onze samenleving en ik ben heel opgetogen dat onze merken nauw kunnen samenwerken met het BOIC. HLN bereikt dagelijks meer dan 2 miljoen Vlamingen waarvan de meerderheid geïnteresseerd is in een van de vele sporten die door Team Belgium worden uitgeoefend.”

Julie Neyman, Directeur Advertising Sales DPG Media Advertising België: “Met HLN als grootste nieuwsmerk in Vlaanderen bieden we adverteerders elke dag de mogelijkheid om in de juiste context hun doelgroep te bereiken. We verwelkomen dan ook het BOIC en Team Belgium bij DPG Media en kijken ernaar uit om dit partnership verder uit te bouwen.”

Voor de categorie Franstalige print sloot het BOIC een partnership met IPM Group (DH Les Sports). Voor het audiovisuele luik werd er gekozen voor VRT (Sporza) en RTBF.