Primetime Regie, het regieplatform van de Leuvense Primetime Group, heeft er met het vrouwenmagazine Ferm een nieuwe titel bij. De regie zal instaan voor de verkoop van reclameruimte in het maandelijkse magazine van het gelijknamige vrouwennetwerk.
Gedelegeerd bestuurder Wouter Van Melkebeek: “Ferm is een merk dat maar liefst 208.000 lezers bereikt, elke maand opnieuw. Het grootste vrouwennetwerk van Vlaanderen in onze portefeuille, dat is een mooie aanwinst voor onze regie.”
“We hebben tientallen jaren ervaring in regie, reclame en marketing en weten perfect hoe we met deze titel de markt moeten opgaan. Dit zal niet alleen meer via printadvertenties zijn, maar ook – en steeds meer – via online kanalen zoals e-mails en online producten. De combinatie van online en offline, die kruisbestuiving in pakketformaat, is helemaal onze way to go.”
Ferm ging met haar magazine ook de digitale toer op. Monique De Dobbeleer, directeur van Ferm: “Met de digitale versie van ons magazine vloeit online en offline nu vlot in elkaar over en komen we tegemoet aan de verwachtingen van onze lezers. Via SamenFerm.be en het magazine vinden ze een mooie selectie van artikels.”