Flair zet een eerste stap in de wereld van Augmented Reality met Layar

FacebookTwitterLinkedIn

Sanoma Media verrijkt vanaf vandaag (28-08-2012) de Nederlandstalige en Franstalige Flair met interactieve pagina`s. Hiermee zet Sanoma Media een eerste stap in de wereld van Augmented Reality. Het is een revolutie in de wereld van uitgevers voor zowel redacties als voor adverteerders. Een app voor smartphone of tablet is al wat je nodig hebt om een directe link te maken tussen print en online, en vanaf dat punt is de lezer vertrokken “op een crossmediaal en interactief avontuur”. Augmented reality is een marketingtechniek om een directe link te maken met alle beschikbare info rond een merk, een product, een artikel,…

 

Het werkt eenvoudig: download de Layar App op je Smartphone (Appstore of Android Market/Google Play), sta de verbinding ‘Locatievoorzieningen` toe aan de app en plaats je smartphone boven een verrijkte pagina, wacht tot de content geladen is om de digitale laag te zien.

 

Elke pagina in Flair (redactioneel of advertentie) die verrijkt is met Augmented Reality is aangeduid met een speciaal Flair-icoontje.

 

Sanoma Media creëert hiermee een primeur, speciaal voor de interactieve en dynamische lezeressen van Flair.