Efluenz neemt twee medewerkers aan om zich op de Nederlandstalige markt te versterken

FacebookTwitterLinkedIn

Met trots kondigt Efluenz de komst aan van twee nieuwe teamleden, Noa Marie Vanvinckenroye en Larisa Butera. Met deze stap wil Efluenz de aanwezigheid op de Nederlandstalige markt vergroten.

Noa Marie Vanvinckenroye treedt toe tot het team als Campaign Manager. Met haar ervaring in marketingstrategieën en merkpromotie, opgedaan bij het bureau The Insiders, zal Noa zich vooral bezighouden met campagnes gericht op een Nederlandstalig publiek te beheren voor Efluenz-klanten.

Larisa Butera werkte voordien bij Social Ctrl en wordt nu deel van de pool Influencer Partnership bij Efluenz. Larissa heeft uitgebreide ervaring in het opzetten en beheren van samenwerkingen en zal zich bij Efluenz focussen op het versterken van de partnerships tussen Efluenz en de influencers waarmee het samenwerkt.

Met deze twee nieuwe teamleden versterkt Efluenz haar vermogen om influencer-marketingoplossingen van hoge kwaliteit te bieden op de Nederlandstalige markt.