De Persgroep Advertising lanceert met Second Bid zijn eigen trading desk

FacebookTwitterLinkedIn

De Persgroep Advertising lanceert haar eigen trading desk: Second Bid. Daarmee biedt de regie een oplossing voor adverteerders die zelf geen programmatic inkoopmogelijkheden hebben of hiervoor niet samenwerken met een agency- of onafhankelijke trading desk.

 

De inventory van HLN.be, DeMorgen.be, 7sur7.be, HLN.be/nina, GoedGevoel.be, Tweakers.be, Humo.be, HLN.be/story is sinds vorig jaar beschikbaar voor programmatic buying via het sell-side platform Rubicon. Met Second Bid vervolledigt de Persgroep Advertising haar aanbod en kan de regie nu ook zelf advertentieruimte aankopen voor adverteerders op haar online kanalen. Second Bid haalt het beste uit uw campagne met automatische campagne-optimalisatie en transparante rapporteringen.

 

Maarten Galle (Head of Sales Innovation): “Wij weten exact welke bezoeker een pagina bezoekt, op welk domein en welke impressie daar beschikbaar is. Second Bid koopt op basis van algoritmes heel gericht in en zorgt ervoor dat de juiste advertentie bij de juiste persoon, op de juiste plek terecht komt. Zo kunnen we de aantrekkelijkste impressies voor de eerlijkste prijs garanderen”.