Brightfish versterkt zijn organisatie

FacebookTwitterLinkedIn

In het eerste kwartaal van 2017 heeft Brightfish maar liefst zeven nieuwe medewerkers aangeworven.

Julie de Caluwé (ex Flagey) en Yasmine Desenfants (ex FEBE) vervoegen het Events & Activation team van de reclameregie. Ook Emma De Vleeschauwer versterkt deze cel. Zij komt over van de marketingafdeling.

Bij de afdeling National Screen Sales is dan weer een volledig nieuw team van drie Sales Managers gestart: Mieke Pareit (ex SBS), Johan Nelemans (ex JCDecaux) en Katrien Weyts (ex Lyreco).

Daarnaast heeft Brightfish met Peter Claessens sinds kort ook een eigen producer in dienst. Hij werkt samen met Frederik Braem in de cel Creative Services. Tot slot werd de technische afdeling uitgebreid met Arnaud Coolsaet die als Project Manager/PHP Developer samenwerkt met Peter Forret.

Deze aanwervingen zijn voor Brightfish geen eindpunt. De marketingafdeling zal versterkt worden met een Data Analyst en de regie heeft vacatures voor verkooptalent, zowel voor de nationale als lokale markt.

brightfish new