Guidooh en Brightfish bundelen hun (D)OOH netwerken

FacebookTwitterLinkedIn

Na een succesvolle inloopperiode in 2023 hebben de (D)OOH regie Guidooh en de bioscoopregie Brightfish beslist hun affichagenetwerken vanaf januari 2024 te bundelen in één (D)OOH aanbod. Dit zal worden gecommercialiseerd door het salesteam van Guidooh.

Kristof Van Goethem, Managing Director Guidooh: “Via het Face2Face netwerk in entertainment venues zoals horeca, concertzalen en bioscopen kenden we die markt al goed. Met de 2m² en digital signage panelen van het CinePoster netwerk voegen we kwalitatieve touchpoints toe aan de customer journey van de bioscoopganger. Dit opent ook heel wat creatieve mogelijkheden.”

Concreet zal het netwerk in en rond de bioscopen nu bestaan uit bijna 400 zijden:

  • bij aankomst op de bioscoopparking: CinePoster (186 zijden)
  • bij aankomst in de bioscooplobby: CineWelcome (43 zijden)
  • na ticketcontrole, in de gangen naar de zalen: CineFoyer (61 zijden)
  • in de sanitaire installaties: Face2Face (100 zijden)

Patrick Van Dijck, Managing Director Brightfish: “We zijn erg blij met deze samenwerking waarbij twee nichespelers hun expertise samenvoegen en een nieuw en krachtig (D)OOH aanbod naar de markt brengen. Met een specialist als Guidooh wordt een evolutie zoals programmatic buying ook een realistische optie.”

Guidooh commercialiseert het volledige netwerk, met uitzondering van de klanten uit het filmuniversum zoals filmdistributeurs die Brightfish blijft beheren.