Bold & pepper lanceert Leef, het nieuwe gezondheidsmagazine van CM

FacebookTwitterLinkedIn

De eerste editie van ‘Leef’, het nieuwe gezondheidsmagazine van CM, is een feit. Leef vervangt een aantal bestaande CM-bladen, waaronder CM.be. Voor het concept en de lay-out van de nieuwe publicatie deed CM een beroep op Bold & pepper. Adverteren in het magazine is niet mogelijk.

Bold & Pepper kreeg van CM de opdracht om het concept mee uit te werken, wat resulteerde in een nieuwe naam, een handig formaat, een herkenbare lay-out, knappe foto’s en dito illustraties. Ook de inhoud werd opgefrist: Leef brengt vooral verhalen van mensen, waarmee het magazine zijn lezers wil inspireren om gezond in het leven te staan.

In elke editie staat een emotie centraal. In het eerste nummer, dat begin februari in de bus viel bij de CM-leden, is dat ‘content’. Gezondheid is immers meer dan ziek of niet ziek zijn. Gezondheid gaat over goed in je vel zitten, je sociaal netwerk en zin hebben in het leven. Kortom, ‘content’ zijn op alle vlakken.

Met een oplage van ruim een miljoen exemplaren wordt Leef een van de grootste bladen van Vlaanderen. Het magazine verschijnt om de vier weken, behalve in juli en augustus. Twee keer per jaar zal het ook huis-aan-huis bedeeld worden.