Business Content Media lanceert vier nieuwe vaktitels voor woonbranche

FacebookTwitterLinkedIn
business content media

Business Content Media heeft recent vier nieuwe vaktijdschriften voor ondernemers in de interieur- en woonbranche gelanceerd: Interior Business, Bedding Business, Vloeren Business en Home Deco Business.

De nieuwe uitgeverij, onder leiding van Richard van der Hak, is eind december 2017 ontstaan na het failliet van Uitgeverij Lakerveld. De van origine Nederlandse titels zijn ook beschikbaar in België.

 

Over de titels

Interior Business is er voor en over wonenretail, meubelvakhandel, interieurleveranciers en interior designers. Het magazine is er om te informeren, inspireren en motiveren over de laatste ontwikkelingen in de woonbranche. De belangrijkste pijlers zijn kennis, human interest en presentatie. De woonwinkel heeft een centrale rol in het blad dat 26 keer per jaar verschijnt en minstens 52 pagina’s telt.

Bedding Business is het B2B-magazine voor en over slaapprofessionals, slaapkamerspeciaalzaken, wonenretail, linnenshops en interior designers. Zes keer per jaar schrijft de redactie over alle facetten in het vakgebied. Er is volop aandacht voor nieuwe technieken en producten, belangrijke events, leveranciers en slaapkamerspeciaalzaken.

Vloeren Business is het vakblad voor de vloerenbranche in de breedste zin van het woord: bestemd voor parketspeciaalzaken, woninginrichters, projectinrichters, fabrikanten, groothandels, brancheorganisaties, vakbeurzen en voor iedereen die als professional met het fabriceren, (ver)kopen en installeren van vloeren te maken heeft.

Home Deco Business is het vakblad over lifestyle en huismode en is er voor de home, gift, garden en modeaccessoires branche. De nadruk ligt op accessoires in en rond het huis met extra aandacht voor de lifestyle woonwinkels. Home Deco Business zorgt voor verdieping door de lezer van relevante vakinformatie te voorzien: need to know en nice to know. Dit blad verschijnt zes maal per jaar.