Drie nieuwe redactieleden bij Bold & pepper

FacebookTwitterLinkedIn

Jürgen Roels, Lore De Jonge en Thomas Schoenmakers verbreden de expertise van het contentmarketingbureau uit Groot-Bijgaarden.

Jürgen Roels, voormalig woordvoerder van JIMtv, is sinds deze zomer aan de slag bij Bold & pepper. Naast een functie als contentmarketeer is hij ook actief binnen het videodepartement. Jürgen zal onder meer videoproducties en podcasts maken voor klanten zoals Lapperre of Informazout.

Bold & pepper is geëvolueerd van magazinemaker naar full-service content agency”, zegt managing partner Olivier Van der Stede. “Waar video in het begin een kleiner marktaandeel innam bij Bold & pepper, merken we dat meer en meer klanten video in hun contentstrategie opnemen.”

Lore De Jonge werkte aan communicatieprojecten voor BESIX en fungeert nu als storyteller bij Bold & pepper. Voor Stad Geraardsbergen, Etex, ALDI en het Wit-Gele Kruis verzorgt zij reportages, eindredactie en social mediawerk.

En dan is er Thomas Schoenmakers. Hij schreef het boek ‘Kalen zonder balen’, was woordvoerder bij Pro Velo en maakte deel uit van het redactieteam van De Ideale Wereld. Thomas stippelt nieuwe concepten en formats uit voor klanten als Lapperre, CFE, Stad Gent en Stad Halle.