Content marketingbureau Bold & pepper maakt ook podcasts

FacebookTwitterLinkedIn

Het content marketingbureau Bold & pepper breidt zijn aanbod uit met podcasts.

“Eigenlijk is ons podcastverhaal organisch gegroeid”, zegt Managing Partner Olivier Van der Stede. “Bij Bold & pepper houden we ervan om verhalen te brengen. Of dat nu in onze magazines is, in video- of in podcastvorm, de focus ligt altijd op boeiende content die past bij onze doelgroep. Bovendien contacteerden meer en meer klanten ons voor andere projecten zoals videoproducties, communicatieworkshops of campagnes op sociale media. De podcasts zijn gewoon de volgende stap in onze groei.”

The Bold podcast is een mooie aanvulling bij de krant The Bold. In beide media vertellen kleurrijke gasten over wat hen begeestert in de wereld van marketing, literatuur en communicatie. Zo geeft wijnmaker en marketinggoeroe Bruno Vanspauwen een inkijk in zijn visie op communicatie, geurmarketeer Patrick Castelain adviseert ondernemers en podcastmaakster Sonia Pypaert jongleert met podcasttips. Met Dorothy Philips van Aldi bespreken ze de restyling van hun personeelsmagazine.