Bernard Scheray start bij GfK Belgium

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 1 juli start Bernard Scheray bij GfK Belgium als hoofd van de afdeling Audience Measurement & Insights.

 

Bernard is al ruim 20 jaar actief in de media- en communicatiewereld en heeft zowel aan de kant van de adverteerders gewerkt als bij de mediabureaus en de media zelf. Hij is gestart bij Sobemap Marketing (nu TNS Media) waar hij de toenmalige radiostudie van VAR/RMB onder zijn vleugels nam. Aan de kant van de mediabedrijven was Bernard Scheray actief bij Gazet van Antwerpen en VTM/2BE waar hij research manager was. Hij heeft ook tien jaar bij Mindshare gewerkt als research & marketing director vooraleer hij overstapte naar AB Inbev als media manager voor de Benelux en Frankrijk. Daarnaast was Scheray ook actief binnen het CIM waar hij gedurende bijna vier jaar voorzitter is geweest van de Technische Commissie Radio en ook lid was van de Commissies TV en Pers.

 

Bernard Scheray: “In deze digitale wereld zijn er voor de media – en het meten daarvan – heel wat uitdagingen. Wat nu zeer goed gemeten wordt, moet behouden blijven. Maar daarnaast zullen we ook de evoluties in de digitale wereld op de voet volgen om de communicatiewereld te blijven voorzien van betrouwbare en relevante cijfers en insights. Het is de mix tussen de sterke lokale knowhow binnen het AM&I team en de vele innovatieve studies die GfK op internationaal vlak uitvoert die mij hebben overtuigd om hier aan de slag te gaan”.