Het BAM Marketing Congress vervolledigt zijn programma

FacebookTwitterLinkedIn

De 40e editie van het BAM Marketing Congress zal dit jaar plaatsvinden op 2 en 3 december. Meer dan 50 sprekers zullen gedurende het 2-daagse evenement het woord nemen op drie verschillende podia. De onderwerpen draaien rond Meaningful Marketing, Inclusivity en Martech.

Enkele van de sprekers zijn Jonah Berger, Vincent Bragg, Arne Quinze, Jasna Rok, John Porter, Guillaume Boutin, Silvia Wiesner, Marc Raisière, Zehra Sayin, Ibrahim Ouassari, Carole Lamarque, Bart Kuypers, Sylvie Irzi, Tatjana Raman, Alex Thoré en Wim Vermeulen. Ontdek het volledige programma op www.marketingcongress.be/programme.

Het BAM Marketing Congress is voor iedereen die werkt in marketing, sales of communicatie een manier om te netwerken en nieuwe inzichten te verzamelen, door middel van ervaren sprekers, en verschillende thema tracks. Het congres heeft beslist om dit jaar het evenement zowel in persoon als virtueel te laten doorgaan.

Meer info in de MediaSpecs Agenda en op de site van het BAM Marketing Congress.