BD myShopi verandert van naam en wordt BD Media

FacebookTwitterLinkedIn

BD myShopi, het bedrijf gespecialiseerd in de verdeling van folders, heet vanaf nu BD Media. Ze willen hiermee de synergie tussen al hun activatiemedia benadrukken, zowel print als online. BD Media zorgt voor de verdeling van huis-aan-huis communicatie in 4,5 miljoen Belgische brievenbussen en via het promotieplatform myShopi.

Leen Dehantschutter is sinds maart 2021 Managing Director van BD Media. Ze is reeds 18 jaar aan boord bij BD en sinds 1 augustus ook mede-eigenaar van het bedrijf. Ze licht de keuze van de nieuwe naam toe:

“Wij staan voor omni-channel activatie in de brede zin van het woord. We willen onze activatiemedia, de folder en het myShopi platform zo efficiënt en effectief mogelijk inzetten. We doen dit in samenwerking met onze klanten en partners. De afgelopen jaren hebben we reeds geïnvesteerd in het verder optimaliseren van ons proces. Dit onder andere door de installatie van 5 nieuwe machines en de verdere ontwikkeling van onze Scan2Go applicatie die in beeld brengt waar de huis-aan-huis communicatie reeds bedeeld werd. De consument als eindontvanger wordt bij dergelijke projecten telkens voorop gesteld. BD Media dekt voor dit geheel veel beter de lading.”

Ook promotieplatform myShopi blijft deel uitmaken van BD Media: “Digitaal trekken we resoluut de kaart van nabijheid. We zijn een Belgisch platform, met promoties die geldig zijn in België. We vullen ons papieren aanbod aan met digitale activatie via myShopi. Met cashbacks, digitale folders en great deals vindt de consument wat hij zoekt op één platform“, aldus Leen Dehantschutter.