Als Director Operations staat An Louwagie sinds kort in voor de interne werking van UBA, waarbij uitblinken in ledenpartnerschap een topprioriteit is.
An was meer dan 25 jaar actief bij Black Tiger Belgium (voorheen Bisnode) in verschillende sales-, marketing-, communicatie- en consultancyrollen. Data en technologie waren daarbij haar voornaamste instrumenten, en data driven marketing naar consumenten en bedrijven stond hierin telkens centraal. Marketeers rekenden op haar CRM-expertise om hun prospectie- en loyaltyprogramma’s op te zetten en te optimaliseren.
An Louwagie: “Volgens mij ben ik besmet met de datavariant. Ik ben dan ook bijzonder verheugd dat ik het datavirus ook bij UBA verder mag verspreiden en volop kan inzetten op ‘customer intimacy’ met onze leden, partners en stakeholders. UBA heeft reeds een sterk aanbod ontwikkeld dat gefocust is op belangenvertegenwoordiging, opleiding en netwerking. Onze uitdaging? Voor elk merk en elke merkenbouwer de juiste mix uit dit ruime aanbod in de verf zetten en laten evolueren.”