Nieuw in regie bij Target Advertising: Bioinfo, Trait d`Union en Maisons & Architectes

FacebookTwitterLinkedIn

De reclameregie Target Advertising blijft zijn portefeuille uitbreiden met de komst van de titels Bioinfo, Trait d`Union en Maisons & Architectes.

 

Bioinfo is een magazine voor consumenten met een gezonde en natuurlijke levensstijl. Het wordt gratis verdeeld op 47.000 exemplaren in Wallonië, Brussel en het Groothertogdom Luxemburg. En dat via 250 biowinkels en gespecialiseerde landbouwers, kruideniers en boekhandels, alsook via 1.000 artsen en gezondheidswerkers, wellnesscentra, schoonheidsinstituten en kapsalons. Bioinfo zal binnenkort ook verkocht worden via de reguliere boekhandel.

 

De Vereniging van de Stad en de Gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (VSGB) geeft elke twee maanden een magazine (Nederlands/Frans twee edities) uit met als doel de bestuurders en vertegenwoordigers van de 19 Brusselse gemeenten te informeren en ondersteunen in het bereiken van hun taken: Nieuwsbrief en Trait d`Union. Het richt zich ook naar federale en regionale ministers en naar lokale Brusselse afgevaardigden. Voortaan hebben adverteerders dus de kans om via Target Advertising het geheel van lokale mandatarissen te bereiken in België dankzij de magazines Mouvement Communal (Wallonië) en Lokaal (Vlaanderen).

 

De catalogus Maisons & Architectes stelt aan mensen die op het punt staan om te bouwen of te verbouwen voor om gratis de mooiste realisaties van Waalse en Brusselse architecten te bekijken. De derde editie van dit evenement, georganiseerd door het RTBF-programma ‘Une Brique dans le Ventre` en de Nederlandstalige en Franstalige Orde van Architecten, vindt plaats op 8 en 9 oktober 2016.