The Oval Office rekruteert 7 nieuwe talenten en zet veelzijdigheid centraal

FacebookTwitterLinkedIn

Veelzijdigheid en diversiteit zitten in het DNA van de medewerkers bij live communicatiebureau The Oval Office. Bovendien zit er ook diversiteit in de klanten waarvoor ze werken, de projecten die ze managen, hun expertises, de taal die ze spreken en de locaties waar ze werken.

Die veelzijdigheid is dan ook de centrale boodschap van een nieuwe employer branding campagne waarmee het bureau nieuwe medewerkers wil aantrekken. “We passen onze strategische expertise en creativiteit toe om via een opvallende campagne de verdere groei van onze eigen organisatie te ondersteunen met niet minder dan 7 nieuwe talenten”, zegt CEO Wouter Boits. Meer informatie over de campagne vindt u hier.

The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers. Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline).