YMCE Data Driven: bekendmaking genomineerden

FacebookTwitterLinkedIn

De jury heeft de genomineerden bekendgemaakt van de tweede editie van YMCE Data Driven. Deze competitie voor jonge data analysten en digitale experts wordt georganiseerd door de UMA en vond plaats op 16 oktober in de gebouwen van Bisnode.

De kandidaten kregen een dagvullende opdracht van Simon De Pauw, Digital Communication Manager bij Volkswagen. Zijn briefing bestond uit een ‘lead generation & conversion’ campagne voor het automodel T-Roc.

Naast Simon De Pauw bestond de jury verder uit Valérie Morfitis (Unilever), Sabrina Bakalli (RTL), Michel Godin (Welcome Media), Michel Pigneret (Bisnode), David Martens (Predicube), Danny Nijs (360° Academy), Bernard Cools (Space), Wouter Vandenameele (PHD), José Fernandez (Dentsu Aegis Network), Stéphane Lucien (Root), Mathieu De Moor (Ogilvy-Social.lab) en Nicolas Beguin (Bleu2Purple).

Volgende drie duo’s werden weerhouden:

  • Bella Kabeya (Phd) & Maxime Leblicq (Space)
  • Lyse Saintjean (Space) & Tim Vanacker (Havas)
  • Laura Sierra Alvarez (Space) & Diego Llera (Hybrid Agency)

De winnaars worden bekendgemaakt op de UMA Day die plaatsvindt op donderdag 29 november.