IAB MIXX Awards: Wunderman Antwerp en D’Ieteren zijn de grote winnaars

FacebookTwitterLinkedIn

Met de titel ‘Agentschap van het Jaar’ komt Wunderman Antwerp als grote winnaar uit de 11de editie van de IAB MIXX Awards. D’Ieteren ontvangt de titel ‘Adverteerder van het Jaar’.

Uit de 133 campagnes die ingezonden werden binnen de 4 categorieën Digital Communications, Innovation, Media en Interface, hebben de respectievelijke jury’s 8 Gold awards toegekend, 9 Silver awards en 7 Bronze awards.

Verder werd Daniel Borrego (Quantum) de ‘Digital Sales Guy van het Jaar’ en Jonathan Lannoy (Havas Media) de ‘Digital Planner van het Jaar’.

De juryvoorzitters Christine Jean (AG Insurance), Wim Decraene (Frucon), Sonja Klein (OmnicomMediaGroup) en Alex Thoré (Magis.Company) hebben eveneens de ‘Special Jury Awards’ uitgekozen voor Wunderman Antwerp als agentschap van het jaar en D’Ieteren als adverteerder van het jaar.

Meer dan 500 specialisten uit de media en marketing waren aanwezig voor de uitreiking van deze IAB MIXX Awards, een organisatie van de Belgian Association of Marketing (BAM) en Best of Publishing, uitgever van Inside Magazine en Digimedia.be.

Ontdek alle winnaars van de IAB MIXX Awards 2018 hier.