Melissa Vitabile, van stagiaire tot Head of Paid Social bij Maxus

FacebookTwitterLinkedIn

Melissa Vitabile is bij Maxus gepromoveerd tot Head of Paid Social. Ze begon haar carrière in 2014 bij het mediabureau als stagiaire op de afdeling communicatieplanning. Hierna versterkte ze het digitale planningsteam waar ze bijna vijf jaar actief bleef.

In 2019 nam Maxus een nieuwe structuur aan waarbij er geen onderscheid meer gemaakt werd tussen online en offline planning. Door de pure digitale planningsfunctie weg te halen, verwijderde Maxus de intermediaire business unit tussen de communicatiestrategie en de gespecialiseerde digitale afdelingen. Melissa werd op deze manier een geïntegreerde communicatieplanner die mocht werken op klanten als Scarlet en Kärcher.

De combinatie van digitale ervaring met crossmediale vaardigheden plaatst Melissa in een sterke positie om social nog verder te integreren in de algemene strategie van de klanten.

Judith Crispin, die eerder de functie van Head of Social bij Maxus bekleedde, zal toetreden tot zusterbureau Mindshare, waar ze het digitale planningsteam zal vervoegen.