20Something sluit zich aan bij Serviceplan

FacebookTwitterLinkedIn

20Something, gespecialiseerd in marketingcommunicatie naar millennials, heeft zich sinds 1 november aangesloten bij Serviceplan Benelux. De ongeveer 20 medewerkers van 20Something zullen alle departementen van Serviceplan in Brussel versterken: media, social media, digitaal, creatief en strategie.

20Something werd ongeveer 10 jaar geleden opgericht door Benoît Vancauwenberghe, Jérôme Jaumotte, Steffen Vander Mynsbrugge en Marc Van den Bossche. Het agentschap versterkt nu het geïntegreerde aanbod van Serviceplan dankzij hun expertise op het gebied van Generation Y en Z. Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Benelux: “Het is een echte verjonging voor ons agentschap. Al onze klanten kunnen vanaf nu beroep doen op deze toch belangrijke expertise om doeltreffend het jongerensegment te bereiken.

20Something zal bovendien ook binnen de internationale groep het concept van de Limited Edition integreren. Het agentschap gerund door studenten in het hart van 20Something heeft het hoofdkantoor van Serviceplan in München kunnen verleiden. Marc Van den Bossche zal het concept van de Limited Edition blijven ontwikkelen, maar nu dus met internationale allure: “Limited Edition is altijd één van de troeven van 20Something geweest. Dit agentschap binnen het agentschap, samengesteld uit studenten, is origineel en uniek.

Binnen Serviceplan Benelux zal de creatieve directie vanaf nu worden opgenomen door Benoît Vancauwenberghe en Quentin Watelet. Benoît Vancauwenberghe: “Na het lanceren van 20Something is het een echte opportuniteit om het management van Serviceplan te integreren en het concept van Limited Edition internationaal te laten schitteren. We zullen zeker niet nalaten om onze positionering als ‘game changer’ te laten doorsijpelen in de huidige positionering van Serviceplan.

Jérôme Jaumotte zal Plan.Net leiden, het digitale agentschap van de Serviceplan-groep: “Integreren binnen een internationale groep met ondernemerswaarden is het perfecte verlengstuk van ons avontuur.