Petra Sell zal de Webdesign` Jury van de IAB MIXX Awards leiden. Deze gloednieuwe categorie Best in Webdesign` van de IAB MIXX Awards krijgt een aparte experten- Jury. Petra Sell, die haar sporen verdiende bij Prophets en Boondoggle, leidt de ploeg die alle inzendingen zal beoordelen op creativiteit en innovatie.
Zetelen behalve Petra Sell in de jury:
– Dirk Sabbe, COO, Wijs
– Valentijn Destoop, Founder, LittleMissRobot
– Karl Gilis, Usability Expert & Information Architect, AGConsult
Clo Willaerts, Business Unit Manager Conversity.be, zal voorzitster zijn voor de categorie Social`. Vijf social media experten gaan de uitdaging aan om niet alleen de knapste social media campagnes naar boven te laten komen, maar ook om de merkstrategie op zich en de beste content marketing aanpak te bekronen. Volgende experten zullen Clo Willaerts bijstaan:
– Gerrie Smits, Social Media Strategist, City of Antwerp
– Audrey Benoit, Director Web & Social, Mobistar
– Setareh Pourjavan, Head of So.Zen
– Caroline Maerten, Partner & Head of Social Media Business Unit, Cleverwood
De Online Campaigns Jury onder leiding van Gert Pauwels (tbwa) selecteert de knapste digitale campagnes in B2C, B2B en Non-Profit. Creativiteit, strategie, het gebruik van de digitale media en de resultaten zijn de criteria waarop de inzendingen zullen worden beoordeeld. Volgende experten assisteren Gert Pauwels in de evaluatie:
– Pieter Baert, Strategic Planner, Prophets
– Niels Schreyers, Creative Director, Boondoggle
– Els Thielemans, Managing Director, Maxus
– Caroline Van Mol, Online Traffic Manager, ING
– Nicolas Bataille, Manager, Creaxial
– Vincent Delmotte, General Manager, Hi-Media
– Bruno Brusselmans, Director Web & New Channels, EDF Luminus
Zoals eerder vermeld (13/09) is Bart Vermijlen, Lead Digital Producer bij Duval Guillaume Modem, juryvoorzitter in de categorie ‘Developers`.