Het ONMT, Office National Marocain du Tourisme, heeft TBWA Reputation gekozen als Benelux PR en influencer marketing partner voor het komende jaar.
Het ONMT is verantwoordelijk voor de uitwerking van de toeristische promotiestrategie van Marokko. Samen met TBWA Reputation werken ze vanaf heden samen om alles wat Marokko te bieden heeft kenbaar te maken aan de Belgische, Nederlandse en Luxemburgse consumenten.
TBWA Reputation maakt deel uit van TBWA Belgium en is het in-house expertisecentrum voor persrelaties, public affairs, crisiscommunicatie en influencer marketing. Het team, onder leiding van strategisch directeur PR & Reputation Laure Miquel-Jean, bestaat ondertussen uit 6 experten. Naast Anneleen Coppens vervoegden in het voorbije jaar Quentin Glodé (ex Walkie Talkie) en Arthur Joos (ex Weber Shandwick) het team als consultants. Daarnaast kreeg TBWA Reputation in het najaar van 2021 ook extra ondersteuning met twee junior collega’s: Elise Bertrand en Nell Dumortier.