EssenceMediacom vol energie voor Bebat

FacebookTwitterLinkedIn

Bebat, de organisatie voor de inzameling en recyclage van gebruikte batterijen, heeft na een pitch EssenceMediacom aangesteld als nieuw mediabureau. De samenwerking begint onmiddellijk met een zomercampagne die in juli van start gaat.

“We waren met name onder de indruk van het “Vol Energie” thema van EssenceMediacom, dat perfect aansluit bij onze eigen inzet voor een duurzame toekomst”, aldus Nele Peeters, Director Marketing, Operations & Innovation bij Bebat. “Hun data-gedreven aanpak, gecombineerd met hun passie voor innovatie en hun samenwerkingsgerichte instelling, maakte hen tot de ideale partner om onze doelen te blijven bereiken.”

Els Thielemans, CEO bij EssenceMediacom: “Vanaf het begin was er een voelbare energie tussen onze teams. Dit uitte zich in een persoonlijke klik tussen de teamleden, maar al snel ook op inhoudelijk vlak. Onze Breakthrough-aanpak bleek perfect aan te sluiten bij de noden van Bebat, en onze gezamenlijke wil om te testen, te innoveren en ons toe te wijden aan duurzaamheid, verbindt ons. Samen gaan we een topteam vormen dat met veel enthousiasme de kick-ass campagnes van Bebat zal lanceren – dat voel je aan alles.”

Afbeelding (van links naar rechts): Shino Tomita (Client Lead, EM), Thomas Jossa (Planner, EM), Nele Vangelder (Client Operations, EM), Mandy Perrone (Marketing Manager, Bebat), Marijke Haccour (Media Specialist, Bebat), Anouk Van Campenhout (Client Operations Lead, EM)