PureFluence, een vernieuwend content- en PR-bureau met focus op lifestyle

FacebookTwitterLinkedIn

PureFluence kondigt de officiële lancering aan van hun content- en PR-agency, gevestigd in Leuven en Brussel met als slogan “influential content & PR for lifestyle brands”.

PureFluence onderscheidt zich door zijn geïntegreerde diensten, waarbij marketing- en PR-strategieën worden gecombineerd met PureDeluxe Media, hun eigen lifestyleplatform met zowel een Belgische als internationale website.

Wim De Schutter, onder andere ex Marketing Director van Red Bull en Nespresso en nu Managing Founder van PureFluence: “Onze storytelling aanpak begint met het ontwikkelen en produceren in woord en beeld van een meeslepend en authentiek verhaal dat de kern van het merk weerspiegelt. Dit verhaal wordt vervolgens aangepast en versneden naar de verschillende touchpoints om maximale impact te bereiken. Van het opstellen van persteksten tot het creëren van social media feeds, video’s, reels en podcasts: elke boodschap wordt nauwkeurig afgestemd op het medium en het publiek. We werken samen met lifestyle stakeholders en influencers, organiseren exclusieve pers- en influencer evenementen, interviews, behind-the-scenes bezoeken, creatieve proeverijen en persreizen om de verhalen vervolgens tot leven te brengen. Daarnaast plaatsen en versterken we deze verhalen in onze eigen nationale en internationale lifestylemedia PureDeluxe.”

Laurence Hannon vervoegde een paar maanden geleden PureFluence als Senior PR Associate. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in de PR-wereld en brengt een groot lifestylenetwerk aan Franstalige pers- en influencercontacten mee.

PureFluence won recent PR-budgetten van Futuroscope, Xavies’ en Oud Conynsbergh. Ook onder andere wijnmerken en vaak met Michelinsterren bekroonde restaurants behoren tot het portfolio van het agentschap.