Studio 100 TV en njam! versterken de reclameregie van SBS

FacebookTwitterLinkedIn

De Vlaamse zenders Studio 100 TV en njam! versterken de reclameregie van SBS Belgium respectievelijk vanaf 1 juli en 1 september. De portfolio van SBS omvat momenteel al de tv-zenders VIER, VIJF, Discovery Channel, Nickelodeon, Nick Jr., MTV, TMF, Comedy Central, Libelle en TLC.

 

Studio 100 TV is een digitale familiezender die zich vooral richt op 4-14 jarigen. Momenteel bereikt de televisiezender in deze doelgroep dagelijks gemiddeld 52.200 kinderen, en in totaal 168.000 kijkers. Op maandbasis worden gemiddeld 354.700 kinderen tussen 4 en 14 jaar bereikt, en in totaal meer dan 1,74 miljoen kijkers. Het aanbod bestaat voornamelijk uit muziekclips, cartoons, shows, tv-specials en films.

 

De digitale kookzender njam! richt zich op de doelgroep 25-54. Gemiddeld telt het dagelijks 235.000 en maandelijks 2 miljoen kijkers. De tv-zender maakt deel uit van het digitale basispakket van Telenet. Dagelijks is er ook een selectie njam!-programma`s op VIER te zien.

 

Studio 100 TV is vanaf 1 juli in regie bij SBS en njam! vanaf 1 september. Alle ondertekende reclamecampagnes die voor deze twee data reeds geboekt zijn, zullen uiteraard uitgezonden worden en dit tot eind december 2015.