STIMA geeft 6 marketers de award voor Master Marketer 2017

FacebookTwitterLinkedIn

Elk jaar worden er enkele nieuwe STIMA Master Marketers bekroond voor hun toewijding en inzet op gebied van marketing. Er wordt regelmatig ook een Lifetime Achievement Award uitgereikt. De Master Marketers zijn ondernemers of personen die marketing op managementniveau uitoefenen en vanuit die functie het vak naar een hoger niveau tillen.

“De STIMA Master Marketers zijn een think tank van professionals. Zij geloven dat marketing duurzame, economische en maatschappelijke ontwikkelingen creëert voor organisaties en mensen. Ontwikkelingen waarover we graag nadenken, debatteren en communiceren. Het levert nieuwe inzichten op, die we graag delen en stimuleren.”

Deel uitmaken van deze selecte groep kan pas na een streng selectieprogramma dat zijn criteria put uit een combinatie van ervaring, vorming en uitstraling. Voor dit initiatief werden specifieke statuten en een inschrijvingsdossier uitgewerkt. Het dossier laat een kandidaat toe voor zichzelf te bepalen of hij voldoet aan de toelatingscriteria. Assessoren hebben een gesprek met de kandidaten en brengen hun bevindingen voor de groep van huidige Master Marketers, die finaal een beslissing tot toelating neemt.

De zes nieuwe Master Marketeers voor 2017 zijn:

  • Gérard Damski, Regional General Manager Belron (Carglass)
  • Franciska Decuypere, Head of Retail & SME Business Line BNP Paribas International Retail Banking
  • Patrick De Pelsmaecker, Professor of Marketing University of Antwerp
  • Kristof Dewulf, CEO InSites Consulting
  • Gert Ysebaert, CEO Mediahuis
  • Bob Verbeeck, CEO Golazo

De Lifetime Achievement Award 2017 gaat naar Jan Vandenwyngaerden, CEO van Quintessence.

Klik hier voor meer informatie over de award, de criteria en de selectieprocedure.