SPYKE en Studio Helsinki lanceren nieuwe podcastreeks in samenwerking met DPG Media

FacebookTwitterLinkedIn

Content marketingbureau SPYKE en radio- en music agency Studio Helsinki bundelen de krachten voor een nieuwe podcastreeks. Ze willen marketeers vooruithelpen bij hun strategieën en de implementatie daarvan. “Revelations of a CMO” brengt maandelijks een gesprek met een Belgische CMO (Chief Marketing Officer). De reeks kwam tot stand in samenwerking met DPG Media Advertising.

Met “Revelations of a CMO” willen SPYKE en Studio Helsinki, in samenwerking met DPG Media Advertising, houvast bieden aan marketeers. CMO’s delen in een podcastinterview hun inzichten en ervaringen.

In de eerste aflevering is Mira De Maeyer te gast. Mira is CMO Europe van OTC-gezondheidsproductenfabrikant Perrigo (het vroegere Omega-Pharma) en voorzitter van de UBA. In de podcast heeft Mira De Maeyer het onder andere over businessmarketeers, het belang van data en de focus op duurzaamheid.

“Revelations of a CMO” verschijnt maandelijks. Aflevering 2 en 3 staan voor respectievelijk november en december 2022 gepland.

Afleveringen beluisteren kan via de website of via de podcast apps Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts.