Space haalt eerste plaats van RECMA rangschikking

FacebookTwitterLinkedIn

Na zich met een billing van 184 miljoen euro (+3% vs 2011) naar de eerste plaats van de UMA 2012-ranking (per merk) te hebben opgewerkt, behaalt Space nu de beste score van de nieuwe kwalitatieve Belgische RECMA-rangschikking (maart 2013) met een score die 25% hoger ligt dan de naaste concurrent en met een profiel dat als “high” wordt gekenmerkt.

(RECMA – Research Company Evaluating the Media Agency Industry – beoordeelt de performantie van media-agentschappen in 40 landen.)

 

Space combineert uitstekende scores op de twee door RECMA geanalyseerde pijlers: enerzijds vitaliteit (hetgeen de weerspiegeling is van de competitiviteit in de pitches) en anderzijds de structuur (deel van de teams actief in digital en diversified services).

 

Space heeft in 2012 tal van nationale en internationale adverteerders kunnen bekoren (Novartis, Rabobank.be, NMBS, Duvel Moortgat, Defensie en recent nog bpost bank) en de integratie van digitale media verdergezet: meer dan 25% van alle teams zijn volledig toegewijd aan digitale, sociale, mobiele en “performance” kanalen.

 

Space staat ook dit jaar op de shortlist van de AMMA Awards als Media Agency of the Year en neemt twee van de drie door de jury weerhouden strategische cases voor haar rekening.