Spa wint de IP Ultraspot van het Jaar 2013

FacebookTwitterLinkedIn

IP Radio heeft de Ultraspot voor het seizoen 2013 toegekend. Met 27% van de stemmen is de “Croquettes de Crevettes”-spot van Spa, bedacht door Publicis en geproduceerd door Cobra, de grote winnaar van deze competitie.

 

Het zijn de luisteraars van Bel RTL, Radio Contact, Nostalgie en Fun Radio die over de uitslag hebben beslist, door hun favoriete spot van 2013 te kiezen op de website Ultraspot.be.

 

Via de Ultraspot-wedstrijd geeft IP Radio het grote publiek een stem. Tegelijkertijd legt de regie de nadruk op de kwaliteit van de radioreclame. De kracht van de communicatie van een radiospot schuilt grotendeels in de eenvoud van de boodschap en de kwaliteit van de creatie: Belgische producenten beschikken over een geluidscultuur die hen in staat stelt radiospots te maken die perceptie, aandacht en instemming van de luisteraar weten te combineren. Stemmen, achtergrondgeluiden, geluidseffecten, muziek en tempo`s, het zijn allemaal ingrediënten waarmee ze de reclameboodschap vertalen en versterken.