Sanoma Media lanceert Libelle TV op 15 augustus

FacebookTwitterLinkedIn

Eind deze zomer start Sanoma Media met het televisiekanaal Libelle TV. De tv-zender zal de klok rond te zien zijn in heel Vlaanderen via het digitale basisaanbod van Telenet en zal programma`s brengen die in het verlengde liggen van de inhoud van het vrouwenblad Libelle.

 

Anouk Mertens (Manager Audiovisuele Projecten Sanoma Media): “Libelle TV wil een bondgenoot zijn voor de actieve vrouw die de zorg voor haar gezin belangrijk vindt. We leggen het accent vooral op lokaal geproduceerde programma`s over mama zijn, koken en eten, huis en tuin, enzovoort. Ik kijk er alvast naar uit om de inhoud van het blad weerspiegeld te zien in ons eerste digitale tv-kanaal.”

 

Aimé Van Hecke (CEO Sanoma Media Belgium): “Sanoma Media maakte eerder al bekend dat het haar positie op de magazinemarkt wil aanvullen met activiteiten op andere mediaplatformen. Met haar participatie in De Vijver Media en de start van Story FM werden al belangrijke stappen gezet. Naast radio past een volwaardig digitaal tv-kanaal perfect binnen onze ambitie om onze audiovisuele strategie verder uit te bouwen.”

 

De commerciële exploitatie van Libelle TV zal beheerd worden door Sanoma Media. Voor de spot reclameregie werkt Sanoma Media samen met SBS Sales Belgium.