Roularta, Rossel en DPG Media versterken en verbreden Magixx met Luxe Lifestyle Pack

FacebookTwitterLinkedIn

Magixx is het nationaal aanbod waarmee Roularta, Rossel en DPG Media hun adverteerders sinds 1 januari 2021 de mogelijkheid geven om de lezers van hun grootste tijdschriftentitels gecombineerd te bereiken, en dit zowel in print als digitaal.

Magixx Reach bereikt 50% van de Belgische bevolking. Het bestaat uit Libelle/Femmes d’Aujourd’hui (Roularta), Knack/Le Vif (Roularta), Dag Allemaal (DPG Media), Humo (DPG Media), Soirmag (Rossel) en Ciné Télé Revue (Rossel).

Magixx Women Pack bereikt één Belgische vrouw op drie met de titels Flair NL/FR (Roularta) en Nina (DPG Media). Dit pack wordt nu versterkt door toevoeging van de titels Max (Rossel), Plus Magazine NL/FR (Roularta) en Goed Gevoel (DPG Media).

Voorts breiden Roularta, Rossel en DPG Media het aanbod uit met een Luxe Lifestyle Pack. Het pack bundelt de luxetitels So Soir (Rossel), De Morgen Magazine (DPG Media), Knack Weekend/Le Vif Weekend, Trends Style NL/FR en Feeling/Gael (Roularta). Het nieuwe pakket garandeert een groot, gecombineerd bereik en een hoge selectiviteit. Het richt zich op de sociale groepen 1-2.

Bij het boeken van het Magixx Reach Pack voor verschijningen in de periode van 1 juli tot en met 31 augustus 2021 geldt een zomeraanbod onder vorm van 1+1.